Praca Dyplomowa, Daniel Dybowski "Auta z napędem na cztery koła" stonę najlepiej ogladać w rozdzielczości 800x600
        Strona Główna
        1. Wstęp
        2. Pojazdy z napędem na
        cztery kola
        3. Historia pojazdów z
        napędem na cztery koła
        4. Cel stosowania i korzyści
        płynące ze stosowania tego
        rozwiazania
        5. Różnice pomiędzy
        pojazdami z napędem
        wszystkivh kół a pojazdami z
        napędzaną tylko jedną osią
        6. Podział aut z napędem na
        cztery koła
        7. Zastosowanie napędu
         wszystkich kół pojazdach o
        różnym przeznaczeniu
        8. Opis poszczególnych
        konstrukcji
        8.1. Ręcznie dołączany napęd
         drugiej osi w autach
        osobowych
        8.2.Ręcznie włączany napęd
        wszystkoch kół w autach
         ciężarowych i terenowych
        8.3. Stały napęd wszystkich
         kół z zastosowaniem
        zblokowanego układu
        napędowego
        8.4. Stały napęd wszystkich
        kół z zastosowaniem
        klasycznego
        układu napędowego
        9. Opis układów napędowych
        9.1. Silnik z tyłu + napęd na
        cztery koła
        9.2. Syncro
        9.3. Quattro
        9.4. Silnik umieszczony
        centralnie
        10. Międzyosiowy
         mwchanizm róznicowy typu
        TORSEN
        11. Sprzęgło wiskotyczne
        12. Sprzeglo wiskotyczne
        typu Haldex
        13. Możliwe uszkodzenia i
        naprawa
        14. Literatura
Spis treści.
1. Wstęp.
2. Pojazdy z napędem na cztery koła.
3. Historia pojazdów z napędem na cztery koła.
4. Cel stosowania i korzyści płynące ze stosowania tego rozwiązania.
5. Różnice pomiędzy pojazdami z napędem wszystkich kół a pojazdami z napędzaną tylko jedną osią.
6. Podział aut z napędem na cztery koła.
7.Zastosowanie napędu wszystkich kół pojazdach o różnym przeznaczeniu i budowie.
8. Opis poszczególnych konstrukcji.
8.1. Ręcznie dołączany napęd drugiej osi w autach osobowych.
8.2. Ręcznie włączany napęd wszystkich kół w autach ciężarowych i terenowych.
8.3.Stały napęd wszystkich kół z zastosowaniem zblokowanego układu napędowego.
8.4.Stały napęd wszystkich kół z zastosowaniem klasycznego układu napędowego.
9. Opis układów napędowych.
9.1. Silnik z tyłu + napęd na cztery koła.
9.2. Syncro.
9.3. Quattro.
9.4. Silnik umieszczony centralnie.
10. Międzyosiowy mechanizm różnicowy typu TORSEN.
11. Sprzęgło wiskotyczne.
12. Sprzęgło wiskotyczne typu Haldex.
13. Możliwe uszkodzenia i naprawa.
14. Literatura.